    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandaty i presja urzędu - jak sobieradzić?
    Date: Thu, 16 Mar 2006 13:57:35 +0100

    > Miałem nadzieję, że po uważnym przeczytaniu mojego listu
    > takie uwagi tu nie padną - to jest zbyt oczywiste żeby o tym
    > tu dyskutować.

    Jesteś z gatunku ludzi, którym nigdy się nie dogodzi. Wszystko co masz
    zrobić to wpisać kilka cyfr na znaczku.
    Wciskasz jakieś bajki o zapracowaniu, ale skoro ktoś ma czas, żeby kupić
    bilet i spędza w środkach komunikacji miejskiej kilka godzin tygodniowo to
    chyba znajdzie 10 sekund na wpisanie numerka? Masz teraz czas na ganianie po
    mieście, pisanie na grupie ??
    Karty płatniczej też nie podpisujesz powołując się na durne przepisy ?

    Tomek