  • Data: 2006-03-16 14:57:41
    Temat: Re: Mandaty i presja urzędu - jak sobie radzić?
    Od: k...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > Jesteś z gatunku ludzi, którym nigdy się nie dogodzi. Wszystko co masz
    > zrobić to wpisać kilka cyfr na znaczku.
    > Wciskasz jakieś bajki o zapracowaniu, ale skoro ktoś ma czas, żeby kupić
    > bilet i spędza w środkach komunikacji miejskiej kilka godzin tygodniowo to
    > chyba znajdzie 10 sekund na wpisanie numerka? Masz teraz czas na ganianie po
    > mieście, pisanie na grupie ??
    > Karty płatniczej też nie podpisujesz powołując się na durne przepisy ?

    Zbaczasz z tematu. Ja pisałem o arogancji firmy
    ochroniarskiej oraz o tym, że przypisują sobie
    wyłączne prawo do interpretacji regulaminu (czy
    jakichś innych przepisów regulujących sprawy
    biletów). Jeśli przepis określa jasno, jak
    postępować ma pasażer i firma przewozowa, to
    dlaczego egzekwuje się tylko obowiązki pasażera?
    Dlaczego żonie odmówiono przyjęcia opłaty
    manipulacyjnej po okazaniu ważnego dokumentu
    uprawniającego do przejazdu (czyli już z numerkiem)?
    Jeśli regulamin ma obowiązywać tylko pasażera,
    to do klozetu z nim.

    Jan