    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 21:21:04 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 październik 2008 16:56
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcvic7$f27$1@node1.news.atman.pl>):

    > mi
    >
    > gowno prawda. W karpaczu obowiazuje 50km/h a ja dostalem mandat za 61km/h
    > !!

    No więc za 11 więcej niż przewiduje norma.

    > Wg mnie to jest parodia bo jadac z gorki poprostu jakos tak sie stalo. W
    > mojej ocenie zadna krzywda. Dla psa to jednak bylo powazne wykroczenie.

    No cóż, z górki, zapewne serpentyny itp. Tym bardziej, że sam stwierdzasz,
    że psu to szkodziło. Rozumiem, że chodzi o psa w aucie, a nie że
    rozjechałeś jakiegoś i tak się pogardliwie wypowiadasz o tym. Bo wtedy to
    nie mam dla ciebie żadnego usprawiedliwienia.

    > Dla mnie poprostu przeoczenie.
    > Brakuje u nas rozpoznawania wielkosci przewinienia po procentowym
    > przekroczeniu. W mojej ocenie "wariat" pedzacy 180km/h po autostradzie to
    > mniejsze zlo niz wariat jadacy 90 przy 30km/h ograniczenia

    No a ty jechałeś 61 przy 50. Dostałeś symboliczny mandat i symboliczny
    punkt zapewne.

    --
    Tristan