    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za posiadanie biletu
    Date: Fri, 16 Dec 2005 18:30:50 +0100

    > A w jaki niby sposób miała sprawdzić zakupiony towar
    > (czyli ten bilet)? Możesz objaśnić? Chętnie się dowiem.

    Mowisz o karcie miejskiej? W tej sytuacji nie miala mozliwosci sprawdzenia,
    natomiast na karcie zostalo zakodowane (chyba), gdzie "skasowala" (czyt:
    aktywowala karte) po raz pierwszy.

    Musialby wypowiedziec sie ktos znajacy sie na procedurach kodowania kart.
    QQlko:

    1) czy bilet jest kodowany na konkretna linie, czy na te linie, w ktorej
    nastapi pierwsze zblizenie karty do kasownika?
    2) jezeli na konkretna linie, to czy kolezanka skasowala w tej linii po raz
    pierwszy?
    3) czy na karcie (wydaje mi sie ze tak jest) jest kodowane pierwsze
    skasowanie biletu z ID kasownika?

    Odpowiedzi na te pytania powinny rozjasnic sytuacje. Aleksandrze? ;>

    Pozdrawiam,

    Tiger