    From: masti <m...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.regionalne.warszawa
    Subject: Re: Mandat za parkowanie.
    Date: Tue, 08 Jul 2003 18:43:16 +0200

    On Tue, 8 Jul 2003 14:52:45 +0000 (UTC), Ancymun <a...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Zaraz mnie rozniesie. Postawiłem samochod przy ulicy Oczki numer 8. Nie
    > ma tam wyznaczonych miejsc parkingowych (namalowanych farbą na jezdni).
    > "Porzuciłem" samochod za znakiem koniec parkingu. Przychodzę a tu czeka
    > na mnie wezwanie do zapłaty 50 złotych. Poszedłem reklamować i
    > dowiedziałem się, że co prawda stałem poza obszarem wyznaczonym przez
    > znaki informacyjne parkingu ale za to w strefie płatnego prakowania.
    > Ponieważ nie mam ochoty wyzbywać się 50 złotych więc pytam co robic? Moje
    > pojmowanie świata jest takie ze jesli gdzieś stoi znak ze koniec parkingu
> [...]
    blad. Jezeli stoisz za znakiem to powinienes dostac mandat za parkowanie w
    miejscu niedozwolonym. No chyba, ze bylby znak dopuszczajacy parkowanie na
    chodniku,
    ale wtedy bylby to parking i dostalbys za parkowanie bez kwitka. Tak czy
    tak ci sie nalezy.

    A ze przepisy sa durne to juz osobna historia.
    Prawo nie powinno byc sprzeczne ze zdrowym rozsadkiem
    ale jak juz je takie uchwala to finito.

    --
    masti