  • Data: 2013-02-08 13:58:59
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-08 13:04, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Oczywiście, że to rozumiem. Ale jeśli SM, albo ITD wezwie mnie do siebie
    > (choćby 200km w jedną stronę), to przynajmniej mogę próbować obciążyć
    > ich kosztem przejazdu w kwocie 200 zł.
    >
    > Fajnie byłoby jednak powołać się przy tym na jakiś przepis ogólny, a nie
    > na sąd w Oleśnicy.

    Będzie naprawdę ciężko bo jak pokazuje dotychczasowa praktyka
    ITD łamiąc prawo twierdzi że nie interesuje idea a dokładne
    zapisy które nie zobowiązują ITD np. do stawiania znaków
    ostrzegawczych o stawianym fotoradarze. Nie liczył bym więc
    na przepis nakazujący ITD płacić za dojazd świadków czy innych
    wezwanych.