  • Data: 2013-02-08 15:57:53
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-08 15:29, Użytkownik witek napisał:

    > Ja tez ci moge dac przyklad, tylko przemilcze ze mi kluczyki skradziono
    > z mieszkania i na dodatek nie do mojego samochodu. I postawię wniosek,
    > ze za dopuszczenie nie odpowiadam.

    Bo nie odpowiadasz. I pewnie nie tobie też skradziono.
    A linia obrony właściciela pojazdu w takim przypadku jest
    oczywista. Skoro nie dał kluczyków ani pozwolenia na ich
    zabranie czy zabranie pojazdu to jest to kradzież, no
    przepraszam krótkotrwały zabór mienia.

    Podchodzisz za bardzo osobiście i emocjonalnie do każdego
    poruszanego problemu.
    Jesteś młody lub bardzo niedoświadczony. Prawo nasze bywa
    głupie, nielogiczne i pokręcone, ale trzeba je znać lub
    zatrudniać fachowca co momentami bywa równie kosztowne jak
    nieznajomość.