eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandat PKP - długieRe: Mandat PKP - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat PKP - długie
    Date: Sun, 20 Feb 2005 07:34:31 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 32
    Message-ID: <cv9b1n$t24$1@opal.futuro.pl>
    References: <cv5q81$jm7$1@opal.futuro.pl> <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-254-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1108881271 29764 62.233.254.13 (20 Feb 2005 06:34:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2005 06:34:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040906
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:279498
    [ ukryj nagłówki ]

    Małgosia Idzik wrote:
    >><ciach>
    >>Kolej jako taką lubię, ale podejście reprezentowane przez takich kanarów
    >>jest odrażające.
    >
    >
    > Ale tak liberalne podejście jak to proponowane przez Ciebie stałoby się otwartą
    > furtką dla wszelkiej maści kombinatorów i wyłudzaczy. Jak wyobrażasz sbie

    Niby w jaki sposób?

    > kontrolę biletów (niekoniecznie w pociągu), gdybym każdemu kto "właśnie chciał
    > kupić" albo "nie zdążył skasować" mówiła "ach, rozumiem, nic się nie stało,
    > proszę skasować teraz"? Ilu ludzi uczciwie płaciłoby za przejazdy?

    Ponownie zapytam: czy coś jest dla Ciebie niezrozumiałe w określeniu "po
    każdej stacji", które odnosiło się do momentu, w którym pracownik kolei
    miałby się przejść po pociągu?

    Pociąg rusza - a z nim rusza konduktor pytając, czy ktoś nie potrzebuje
    biletu (niech będzie, że za pewną dopłatą 'za fatygę') i odpowiadając na
    wątpliwości mających mniejszą rutynę pasażerów (np. w stylu "czy to aby
    właściwy pociąg"). Pomijając już taki detal, że samo przejście i
    zaznaczenie obecności oficjalnego przedstwiciela kolei wpływałoby
    mobilizujaco na wykupienie biletu, kontrolerzy też mogliby sobie
    dodatkowo latać i sprawdzać bilety (no bo faktycznie sprawdzanie
    wszystkich przy każdym obchodzie mogłoby być nieco zbyt czasochłonne) w
    normalnym trybie (z tym tylko, że dopiero PO zakończeniu obchodu przez
    konduktora).

    Gdzie tu jakaś dodatkowa luka dla kombinatorów? Raczej załatanie luk
    wykorzystywanych przez kanciarzy-kanarów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1