  • Data: 2005-02-21 08:58:12
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Feb 2005, Aleksander Kwaśniak wrote:

    >+ > Co za problem zapisać sobie po odejściu...
    >+
    >+ Wierz mi - jest ogromnym problemem kontynuować kontrolę danego przedziału i
    >+ jednocześnie mieć w pamięci numer, wszakże nieco bardziej skomplikowany niż
    >+ powiedzmy "17".

    Owszem. Nie jest problemem zapisanie sobie "w międzyczasie"...
    Co niby ma wykoncypować pasażer kiedy po zajrzeniu w bilet następnego
    pasażera (już bez legitymacji) kontroler np. sobie coś zanotuje ?
    [...]
    >+ Jak zatem proponowałbyś rozstrzygać takie sytuacje?

    "wspomóc środkami technicznej rejestracji obrazu i dźwięku".
    O czym wspominano przy innych okazjach :)
    Aparacik rejestrujący 30/60 s filmu starczy... a ochrona wizerunku
    IMO nie obejmuje rejestracji tegoż w miejscach publicznych :)
    w odróżnieniu od np. rozpowszechniania.
    "Stwierdzamy iż nie może Pan(i) okazać biletu, mamy 21 lutego
    2005 roku godzina 11.25 linia 34 KZK GOP, czy przyjmuje Pan(i)
    druk wezwania do opłaty nadzwyczajnej oraz czy Pan(i) chce coś
    oświadczyć ?"....
    Przy okazji ew. bluzgi załapią się na OSOBNE wykroczenie ;)
    (i "prawdziwy" mandat !!)
    Co do "środków rejestracji" to w ostatnich dwa latach nastąpiła
    naprawę DUŻA zmiana (cenowa przede wszystkim !) :)
    Fakt, że "darmo" chwilowo nie jest... ale to już nie są kwoty
    po 5000 zł (pamiętając iż prawdą jest że wciąż jeszcze karta
    1 GB około 400 zł kosztuje).

    pozdrowienia, Gotfryd