  • Data: 2005-02-16 19:20:40
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "Małgosia Idzik" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozśmieszaj mnie - twoim zdaniem tabliczka z trasą pociągu oznacza
    > jego rodzaj? :)

    Jeśli nie byłeś pewien, czy nadjeżdżający pociag jest tym, na który miałeś
    bilet, mogłeś się kogoś spytać. Zawsze wsiadasz do pociagu jedynie
    podejrzewając, że to ten właściwy?

    > Kontroler sprawdza bilety, a ten człowiek był kanarem, który tylko
    > czekał, żeby komuś dowalić karę.

    No i kontrolerzy je sprawdzili. Ty nie miałeś ważnego biletu na przejazd i
    zostałeś za to słusznie ukarany. Jakkolwiek firma Renoma, paradoksalnie, nie
    cieszy się najwyższą renomą, w tym przypadku w postawie kontrolerów nie widzę
    nic niewłaściwego.

    Pozdrawiam
    Małgosia Idzik
    KONTROLER