  • Data: 2005-02-16 18:39:16
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Zachowajcie wykupione bilety. Sprawdź czy w tym wezwaniu Tojej Sympatii jest
    > wypełniona rubryka "okazano bilety:"
    > Jeśli tak, jest to dowód na to, że faktycznie mieliście jakiekolwiek bilety,
    > co z pewnością ułatwi Wam podtrzymanie Waszej wersji.

    Nie pamiętam czy jest taka rubryka, czy nie, ale na pewno jest
    zaznaczone potrącenie ceny zapłaconego biletu od kwoty wezwania.

    > W PKP pracuje dużo ludzi i jest mówiąc ładnie mały bałagan, więc nie zdziw
    > się jeśli pomimo pozytywnego rozstrzygniecia sprawy dziewczyny, Ciebie
    > potraktują osobno, jeśli w odwołaniu nie pisałeś o także sobie. Ale na pewno
    > przy pozytywnym rozstrzygnięciu jej sprawy Twoje będzie wygrana.

    Ja nie mam się od czego odwoływać jak na razie, a w jej odwołaniu nie
    widziałem potrzeby wspominania o mnie.

    > Z chęcią wysłucham dalszych wypadków i rozstrzygnięcia (za kilka
    > tygodni/miesięcy) tej sprawy - napisz na priv. - zapraszam.

    Myślę, że wrzucę na grupę, bo jak przeszukiwałem archiwum to, nazwijmy
    to, w pełni udokumentowanych przypadków wygrania takiej sprawy nie było,
    więc dla przyszłych ofiar będzie mała wskazówka jak postępować :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\