    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat PKP - długie
    Date: Tue, 15 Feb 2005 22:28:39 +0100

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cutp0p$odd$1@news.onet.pl...

    > Może też wyjaśnie bardziej łopatologicznie: pociąg ma być o 7:21, o 7:25
    > podjeżdża pociąg, nie jest na nim napisane "pośpieszny", ani "osobowy",
    > nikt nic nie mówi przez megafon, nie ma mowy o opóźnieniu. Chyba jest to
    > normalne, że wsiadłem do tego pociągu i chyba jest to normalne, że nie
    > zap******ałem przez cały pociąg z bagażami, żeby cmoknąć kanara w tyłek
    > i błagać o bilet? Zajęliśmy miejsca, zdjąłem z siebie ciężki plecak i
    > pojawili się nieustraszeni z Renomy.

    Zupełnie potrzebnie postrzegasz mnie jako przeciwnika. Jeśli o mnie chodzi,
    to oby Ci się udało odwołanie. Co do samego braku opisu na pociągu, to na
    wagonach powinny być tablice. Dawniej bywały. Już kilka lat nie jeżdżę
    pociągami, więc się nie upieram, czy obecnie są. Jest faktycznie mogło dojść
    do pomyłki pociągu, który o czasie odjeżdżał w tym samym kierunku i z tego
    samego peronu, to wydaje mi się, że trzymał bym się tej linii obrony.
    Jechaliście nim przekonani, ze to ten osobowy i dla tego nikt nie chodził za
    konduktorem, by czynić dopłaty. To ma sens.