  • Data: 2005-02-15 23:14:14
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:
    > Mogą służyć jako dodatkowy element identyfikujący osobę. Ale bez nich
    > też nie będzie przecież problemów...

    Z czym nie będzie problemów? Znam imiona, nazwiska i adresy dużej ilości
    osób, więc gdybym był kanarem i sobie je powpisywał na blankiety to
    musieliby zapłacić, a ja dostałbym prowizję? :) Fakt, że imiona rodziców
    mogę też znać, ale nieco utrudnia to już takie oszustwo, bo np. kanar
    sprawdzając twoją legitymację studencką może sobie blankiet wypełnić,
    ale bez dowodu osobistego imion rodziców nie pozna.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\