    From: PiotrekS <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mamy sprzatac grob przez 20 lat.
    Date: Fri, 31 Oct 2008 02:33:45 -0700 (PDT)

    > No właśnie, ja na miejscu spadkobiercy zastanowiłbym się raczej, czy
    > znałem wujka na tyle dobrze, żeby wiedzieć, że nie miał żadnych
    > długów..

    Dziekuje za wszystkie opinie. Uscislenie:
    - Wujek nie mial zadnych dlugow. Spadek jest czysty pod tym katem.

    Generalnie zrozumialem ze obowiazek sprzatania groubu juz na nas
    ciazy. Nasza Pani z testamentu moze starac sie udowodnic ze nie
    bedziemy go prawidlowo sprzatac/utrzymywac (musze uscislic to, bo nie
    pamietam teraz jak jest dokladnie).... ale czy teoretyczne jest
    wstanie cos wygrac dla siebie przez ten fakt? Reszte spadku itp?