  • Data: 2008-10-31 07:28:33
    Temat: Re: Mamy sprzatac grob przez 20 lat.
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Paź, 01:34, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > sąd tylko formalnie stwierdza nabycie spadku, ty go juz nabyłeś z chwilą
    >   śmierci spadkodawcy, mimo, że jeszcze o tym nie wiedziałeś,
    > na decyzję, czy tak ma zostać, czy go nie chcesz masz 6 miesiecy od
    > momentu dowiedzenia się.
    > przyjąć możesz wprost lub z dobrodziejstwem inwentarza poszukaj w
    > googlach o co chodzi jak jeszcze nie wiesz, nie chce mi sie pisac.

    No właśnie, ja na miejscu spadkobiercy zastanowiłbym się raczej, czy
    znałem wujka na tyle dobrze, żeby wiedzieć, że nie miał żadnych
    długów.. bo jakiś bank wyczeka sobie 6 miesięcy a później będzie miał
    Cię na talerzu. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości - przyjęcie z
    dobrodziejstwem inwentarza (i tu trzeba uważać - też są pułapki) albo
    odrzucić (i zastanowić się, kto po tobie dziedziczy).