eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych › Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
  • Data: 2009-06-25 07:08:00
    Temat: Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 24, 7:34 pm, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > ale ja wyprodukowal ?
    >
    > Powaznie pytam sie o podstawy prawne. Z czego to wynika ?
    >
    > Icek

    Raczej sie zastanow nad ew. podstawami prawnymi do swoich fantazji na
    ten temat.

    Nie wazne kto komorke wyprodukowal - bo zakladamy ze w momencie
    sprzedazy to byla ona sprawna.

    Ty jako wlasciciel odpowiadasz za swoje rzeczy - skoro miala wade,
    ktora narazila Cie na straty to trzeba bylo ta wade naprawic.