eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych › Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
  • Data: 2009-06-25 20:26:27
    Temat: Re: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
    > Eee... raczej jacyś pajęczarze po drodze. TPSA jako za wielka korporacja,
    > raczej nie jest zdolna do zorganizowania takiej akcji.

    nie doceniasz pazernosci tepsy:O)
    te i podobne nieczyste praktyki były i są standardem w tej firmie:O(
    dlatego prędzej w tym przypadku bym podejrzewał fikcyjne nabicie rachunku
    przez operatora niż jakieś popsucie się komórki.

    acha, to na pewno nie byli pajęczarze, bo przy plombowaniu też się przed tym
    zabezpieczono (podłączyli "antypirata")