    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maly problem z blogiem
    Date: Tue, 28 Dec 2010 12:19:39 +0100

    W dniu 28.12.2010 11:17, Awu pisze:

    > Przemyslawie Adamie,

    Anonimie.

    > po pierwsze,nie lamie prawa, bo jak sam pewnie doczytales dopiero
    > chcialbym cos takiego zrobic,

    No to ,,masz zamiar łamać prawo'' i pomimo wielokrotnych wyjaśnień, że
    to łamanie prawa uparcie twierdzisz, że jesteś zajefajny, bo
    zgratyfikujesz im to linkiem.

    >stad pytanie czy bedzie to mozliwe w
    > dodatku bez jego lamania.

    No i odpowiedziano ci, że nie. A jednak uparcie twierdzisz, że tak
    będziesz robić.

    > Po drugie nie chwale sie, tylko podaje pewne mozliwosci, jakie widze i
    > jakich chcialbym uzyc by wlasciciele portali nie czuli sie pokrzywdzeni.

    No i ci odpowiedziano, że to musisz ich zapytać. Jeżeli uznają, że twoja
    gratyfikacja jest wystarczająca, to wszystko w porządku. Ale nie
    ściemniaj, że przelecisz facetowi żonę, ale w zamian rozpowiesz jaki z
    niego super gość, więc nie powinien się chłop czuć pokrzywdzony.

    Jak już ci powiedziano: idź do niego, spytaj. W końcu może faktycznie mu
    to odpowiada.
    A na razie opisujesz, że wiesz dobrze, że mu to nie odpowiada, ale w
    końcu jesteś taki Pan Szczery, więc szczerze się przyznajesz, że pewnie
    twoje rozpowiadanie że on jest super gość mu nie spasi, ale w końcu ty
    masz chcice i bez tego nie da rady, więc ostatecznie to postanawiasz mu
    tę żonę przelecieć, a sumienie sobie zamydlić zadośćuczynieniem, które
    co prawda sam czujesz że nie jest właściwe, ale może jednak któryś z
    grupowiczów by cię pogłaskał i powiedział, że jest właściwe.

    Tak ja zrozumiałem twoją wypowiedź. Jeśli źle, to wyjaśnij.

    > Po trzecie doczepiles sie do wyjasnienia, jakie zostalo przeslane
    > Olgierdowi wnioskuje wiec, popraw mnie jesli sie myle, ze tak na dobra
    > sprawe wolales dorzucic swoje trzy, nic nie wnoszace do dyskusji,
    > grosze, zamiast udzielic sie w glownym watku i postarac sie pomoc,

    Jakiej pomocy potrzebujesz? Prawną odpowiedź dostałeś. To niezgodne z
    prawem. Nie odpowiadała ci, więc dorzuciłem etyczną i moralną ocenę, to
    ją również odrzucasz.
    Jedyne co mi przychodzi na myśl, to że nie radzisz sobie z sytuacją i
    pomimo świadomości, że postąpisz źle, zamierzasz to uczynić i potrzebna
    ci pomoc duchowego przewodnika etycznego/religijnego w zależności od
    wyznawanej wiary.

    > bo w
    > sumie sam nie masz pojecia o co biega a tak, przynajmniej nazwisko
    > pojawia sie w dyskusji. Nie wazne jak i gdzie, wazne, ze sie pojawia:)

    No właśnie się nie pojawia. Tchórzliwie skrywasz się za ksywką i
    oczekujesz albo Nie Wiadomo Czego albo odpowiedzi na pytanie zgodnej nie
    ze stanem faktycznym, a z twoim oczekiwaniem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)