  • Data: 2010-12-28 14:46:21
    Temat: Re: Maly problem z blogiem
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010 12:24:37 +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ja rozumiem jednoznacznie: Gość chce zasadzić w swojej publikacji
    > zdjęcie. I nie chce wot tak zasadzić zdjęcia gwałcąc wszelkie prawa

    Nb. pomijając paradność wizji, gdzie będę "robił dobrze" Onetowi --
    "wziąłem sobie fotkę, ale macie linka ode mnie", to trzeba brać pod uwagę
    jeszcze takie coś, że ów portal może mieć zdjęcia na licencji bez
    możliwości udzielania sublicencji (np. od agencji jak EPA czy innej). I
    wówczas nawet gdyby bardzo chcieli się dzielić zdjęciem z blogiem, to nie
    mogą.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||