  • Data: 2010-12-28 12:00:22
    Temat: Re: Maly problem z blogiem
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Awu <a...@o...pl> napisał(a):

    > Witajcie,
    > chcialbym zaczac tworzyc krotkiego bloga, w ktorym bylyby wykorzystywane
    > zdjecia w celu zobrazowania tego o czym pisze.
    > Aby nie byc posadzonym o kradziez zdjec, pomyslalem ze bede na swojej
    > stronie linkowal do konkretnego zdjecia za jednej ze stron, z dopiskiem
    > z ktorej strony pochodzi zdjecia + link do tej strony (czasami beda to
    > obcojezyczne pokrewne blogi, ale nie nie bedzie to regula).
    > Mam jednak watpliwosci, czy takie linkowanie byloby zgodne z prawem,
    > aczkolwiek, jakby nie bylo, dana strona bedzie miala zwiekszona
> [...]

    Jesli chcesz umieszczać ściągnięte fotki to musisz zapytać o zgodę.

    Wykonaj tą stronę z ich zdjęciami ale na samej górze napisz
    "PREZENTACJA". Jeśli strona jest edukacyjna (nie biznesowa)
    to prawdopodobnie wyrażą zgodę bez żadnych opłat.

    W innych przypadkach tak jak w google - tylko linki do fotek
    (no chyba, że otwarcie zabronią publikacji tych fotek, to nawet
    google takie usuwa).

    Nie dyskutuj tylko działaj.

    Andrzej.