    From: Awu <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maly problem z blogiem
    Date: Tue, 28 Dec 2010 11:17:50 +0100

    W dniu 12/28/2010 10:51 AM, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No i czego oczekujesz? Pochwały swojego zachowania? Łamiesz prawo, a do
    > tego bezczelnie się chwalisz, że na cudzej pracy chcesz żerować.

    Przemyslawie Adamie,
    po pierwsze,nie lamie prawa, bo jak sam pewnie doczytales dopiero
    chcialbym cos takiego zrobic, stad pytanie czy bedzie to mozliwe w
    dodatku bez jego lamania.

    Po drugie nie chwale sie, tylko podaje pewne mozliwosci, jakie widze i
    jakich chcialbym uzyc by wlasciciele portali nie czuli sie pokrzywdzeni.

    Po trzecie doczepiles sie do wyjasnienia, jakie zostalo przeslane
    Olgierdowi wnioskuje wiec, popraw mnie jesli sie myle, ze tak na dobra
    sprawe wolales dorzucic swoje trzy, nic nie wnoszace do dyskusji,
    grosze, zamiast udzielic sie w glownym watku i postarac sie pomoc, bo w
    sumie sam nie masz pojecia o co biega a tak, przynajmniej nazwisko
    pojawia sie w dyskusji. Nie wazne jak i gdzie, wazne, ze sie pojawia:)

    Jesli masz cos sensownego do napisania w tym temacie to pisz a bicie
    piany zostaw sobie na wieczor, przy piffku.

    Awu