  • Data: 2010-05-18 22:13:11
    Temat: Re: Mały dochód - renta mopsowska a alimentacja...
    Od: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości
    news:4bf2bb52$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...

    > Art. 87 Kodeksu Pracy.
    >

    > --
    > Adam

    Dzięki za odp.. kurcze czyli nie da się chyba pomóc w żaden sposób temu
    koledze, jak tylko zapomoga koleżeńska... :/ co za los... dobrze że ma to co
    ma z drugiej strony, na jego miejscu nie chcialbym isc do pracy w tym
    momencie (jako ze ma rente na cale zycie) za jakies 600zl gdzie zabieraliby
    mi polowe na alimenty, i po roku mieliby mnie zwolnic bo cos bym sie im nie
    spodobal z wygladu...

    Jesli macie jeszcze jakies sugestie co mozna zrobic aby zmniejszyc kwote
    zabierana przez komornika to piszcie tutaj posty:) dzięki

    Krzysiek