  • Data: 2010-07-08 19:43:08
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakbys sie wysilił i przeczytał licencję to byś wiedział że:
    wolno ci uzywac tego oprogramowania po zakonczeniu uczelni na takich samych
    prawach ale:
    -tylko ty mozesz tego uzywac
    -nie bedziesz mogl pobierac nowych wersji (starych tez - podrukuj sobie
    klucze i wypal iso).
    -o ile mnie pamiec nie myli zakazane jest wykorzystanie do celow
    komercyjnych

    niektore uczelnie podsuwaja oswiadczenia ze student zobowiazuje sie
    nieuzywac oprogramowania po zakonczeniu uczelni - chociaz licencja o tym nie
    mowi. jeszcze weryfikowalem to telefonicznie na infolinii ms i
    potwierdzili - mozna uzywac.

    ja bylem glupi i nie podrukowalem kluczy :) a same iso na nic sie zdaja;)

    jak bedzie nalot :)))))))))))))) to legitymujesz sie tym ze sciagnales i
    wypaliles z msdnaa, podajesz swoj mail ktory byl twoim loginem i juz. po tym
    sobie musza sprawdzic. ponadto kazdorazowo po 'zamowieniu' dostajesz fakture
    czy druk zamowienia mailem na zero EUR.

    sir