  • Data: 2010-07-08 06:12:29
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bardzo dobry argument na salę sądową, ale absolutnie nie chroni przed
    > zabraniem komputera.

    i nic cie nie ochroni jesli beda mieli 'uzasadnione podejrzenia' ze masz tam
    nielegalne oprogramowanie.
    bsa wg doniesien prasowych sprzed lat (bo ostatnio cos cicho) polozyla tak
    kilka firm na lopatki. po prostu zabezpieczyla policja komputery i czesc.
    firma stoi. musialbym grzebnac w pamieci skad mam te informacje, ale swego
    czasu pamietam ze nawet w tv bylo glosno o tym. zabierali takze plyty z
    shareware z pism:)

    kwestia pecha

    a poza tym prawdopodobienstwo nalotu jest w zasadzie zerowe - chyba ze
    sciagasz ty albo ktos z twojej podsieci nielegalne materialy, ale to
    proszenie sie o klopoty na wlasne zyczenie.