  • Data: 2024-06-28 07:40:22
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-06-2024 o 17:10, Wiesiaczek napisał:
> [...]
    kova_shepherd_mnras22.pdf

> [...]
    > aktywność słoneczna (Shepherd et al. 2014; Zharkova et al. 2015),
    > aby udoskonalić czas występowania wielkich minimów słonecznych w
    > przeszłości i przyszłość oraz potwierdzenie roli podwójnego dynama
    > słonecznego w generowaniu tych fal, które będą przedmiotem badań
    > nadchodzący artykuł.
    > Oświadczenie o dostępności danych
    > Dane leżące u podstaw tego artykułu zostaną udostępnione w uzasadniony
    > sposób prośbę do odpowiedniego autora."
    >
    > Pierdolenie w celu pozyskania grantów i tyle!
    >
    > Ocieplenie jest faktem a nie ma żadnych przesłanek, by ta tendencja

    Tak jak ochłodzenie w latach 60 -70 było faktem i nic nie wskazywało, że
    ma to się zmienić. Wtedy walczono z globalnym oziębieniem. Otóz od
    zawsze klimat się zmienia - kwestia jak i czy umiemy to przewidzieć. Tu
    mamy jakieś predykcje, czy prawdziwe - okaże się.

    > Co więcej, przyczyny (i skutki) tego stanu są widoczne gołym okiem, więc
    > tak naprawdę nie ma o czym dyskutować.

    Tak, widzisz przyczyny gołym okiem, to może powiesz jakież to?
    zresztą skutki takie, że tafla lodu na jednym z biegunów się zmniejsza,
    ale na drugim się zwiększa....