  • Data: 2024-06-28 12:24:02
    Temat: Re: Tylko wiara w dogmat jedynie słusznego "konsensusu" może nas ocalić [Was: Lokdałny]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jun 2024 12:06:35 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > I roślinki szybko odrastały, nie wegetowały tylko rosły (jak u rolnika
    > pod folią) i dinozaury miały co żreć:)

    Dinozaurów było za mało, i węgiel się zbierał :)

    Nawiasem mówiąc, to ciekaw jestem jak, bo chyba wymaga, aby roslinka
    się utopiła w wodzie ... bagno tam było?

    > Piszą ze mimo 4000 ppm nie ma dowodów na wyższą temp. na ziemi.

    Hm, 20tys lat temu tu u nas był lód.
    A 300mln lat temu najwyraźniej nie było.

    To chyba jest jakis dowód na wyższą temperaturę?

    No ale ten lód stopniał, więc klimat się ocieplił, i to bez udziału
    czlowieka. Może nadal się ociepla samoczynnie.

    Ba - to nie było jedyne zlodowacenie, było co najmniej kilka,
    więc może własnie zabezpieczamy się przed następnym.

    Ale co by nie mówic, upał nieznośny, a to to przecież strefa klimatu
    umiarkowanego ...

    J.