    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lokdałny
    Date: Wed, 26 Jun 2024 16:05:32 +0200
    <v4tvdp$ga3$1@news.chmurka.net> <v5ea8h$tki$1@news.chmurka.net>
    <v5eb3v$399pp$2@news.icm.edu.pl> <v5efln$1immh$1@dont-email.me>
    <v5eggm$39j19$1@news.icm.edu.pl>
    <1aaf4sjldxpvl.1nb7ysiso3e3c$.dlg@40tude.net>
    <v5f290$53q$4@news.chmurka.net> <v5f5u5$1mppn$1@dont-email.me>
    <v5fck3$53r$6@news.chmurka.net> <v5gfi2$21gee$1@dont-email.me>
    <v5gtps$tkh$12@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>

    W dniu 26.06.2024 o 13:35, J.F pisze:
    > Mamy przekop Mierzeji. I bedziemy mieli CPK ?

    Do przekopu NIK się przystawił wykazując, ze od początku było wiadomo,
    ze się nie zmieszczą w budżecie. Ja się zastanawiam, po kiego grzyba tam
    śluza. Historycznie rzecz biorąc tam były wcześniej przerwy. Pilawa jest
    niedaleko. Jaka tu może być różnica poziomów? Wydaje mi się, że po
    prostu przekop było zrobić i byłoby taniej.

    Po za tym nie rozumiem ten upór w przekształceniu Elbląga w port
    pełnomorski. Jeśli dotychczasowe nam nie wystarczają, to mamy szereg
    portów z większym potencjałem, tych, które maja dostęp do pełnego morza.

    > I największy posąg Chrystusa Króla mamy.

    To po prostu atrakcja mająca przyciągnąć turystów.

    > Zeby tak jeszcze jakis sukces w piłce kopanej ?

    Sport, jak sport. Powiedz, jakie to ma znaczenie, które miejsce tam
    zajmiemy? Jakby jeszcze na mistrzostwo mieli szanse.

    --
    (~) Robert Tomasik