  • Data: 2024-06-26 18:15:03
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 17:03, Shrek pisze:

    > Na przykład. To może w drugą stronę - jak lokdalny były dobre to byly
    > naukowe. Jak się zesrały to się okazuje że naukowo nie da się ich
    > zmierzyć. To kiedy się nauka myliła?:P

    Ja pierdolę... przecież od początku było jasne, że lokdałny będą miały
    negatywne skutki.
    Lokdałnów nie wprowadza się codziennie, bo ponieważ, tadam... mają
    negatywne skutki.

    A ty się tu brandzlujesz, że lokdałny miały negatywne skutki i że ktoś
    sprawdza jak bardzo te skutki były negatywne. No były negatywne.

    Przyjmij w końcu do wiadomości, że nikt nie wiedział co się stanie jeśli
    pozostawi się to na "wolę nieba".
    I po drugie, nikt normalny nie sprawdza naukowo jak potoczyłaby się
    przyszłość gdyby lokdałnów nie było.

    Oczywiście, pewnie znajdziesz w necie jakieś książki fantasy co by było
    gdyby Ulrich von Jungingen wygrał bitwę pod Grunwaldem, ale nikt tego
    nie bierze na poważnie.
    Oprócz szurów. Bo szury zawsze mają rację.

    Ale nauka tak nie działa.

    > No dobra - dopuściłem się (nieświadomie) małej manipulacji - to nie
    > facet z UJ, tylko on przytacza artykuł. Ten artykul znajduje się na
    > stronie... science. Źródła są podane w opisie filmu.

    Więc są dwie możliwości, albo ten koleś, albo/i ty, nie zrozumieliście
    tego artykułu. Albo to były spekulacje, a nie praca naukowa.

    "ocenia skuteczność lokdalnów jako niską lub zerową"

    Czyli co z czym porównuje?
    Lokdałny z _hipotetycznym_ brakiem lokdałnów?

    To tak jakbyś skutki wygranej bitwy pod Grunwaldem porównywał z
    _hipotetycznymi_ skutkami przegranej bitwy pod Grunwaldem.
    Serio? W/g ciebie to jest metoda naukowa?

    Wiesz co historycy mówią o takich, którzy "co by było gdyby"?

    > A powinien grup ryzyka.

    Czyli jak?

    A szury miały rację.
    Piotr