    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lokdałny
    Date: Tue, 25 Jun 2024 12:17:46 +0200
    <v4tvdp$ga3$1@news.chmurka.net> <v4u5sm$1ss31$1@dont-email.me>
    <v4viut$ptg$1@news.chmurka.net> <v51240$2hr8t$1@dont-email.me>
    <v51i1o$21t$1@news.chmurka.net> <v51u73$2n1h2$1@dont-email.me>
    <v522sd$hdt$1@news.chmurka.net>
    <pz30g449rkkv.1bqx4u03qfr9j$.dlg@40tude.net>
    <v5bqat$356me$1@news.icm.edu.pl>
    <13tyrefcw1bu8$.g5kte868b9nl$.dlg@40tude.net>
    <v5bvo0$35fie$1@news.icm.edu.pl>
    <1q02y1gy32ck8$.154odkd5e7e5j.dlg@40tude.net>
    <v5dp40$38d3k$1@news.icm.edu.pl> <v5e354$1gb34$1@dont-email.me>
    <v5e40l$p91$1@news.chmurka.net>

    W dniu 25.06.2024 o 11:52, io pisze:
    > Widzisz, a ludzie to samo o działaniach w sprawie pandemii myślą.

    Ludzie nie myślą, bo się na tym nie znają. W Polsce jest pewnie kilku,
    może kilkunastu specjalistów, którzy świadomie mogą coś pomyśleć na
    temat COVID-19 i podejmowanych przez rząd działaniach oraz kilka tysięcy
    idiotów, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia, ale się wypowiadają w
    mediach. Problem w tym, że specjalistom nie zależy na opinii tych
    idiotów i nikt się nie będzie z oszołomami przepychać na merytoryczne
    argumenty.

    Nie znam się na wirusologii i nie mam zamiaru w żaden sposób się
    merytorycznie wypowiadać. Chętnie posłucham opinii kogoś, kto się na tym
    zna. Chcę wierzyć, że osoby odpowiedzialne podejmowały najbardziej z
    możliwych profesjonalne decyzje. Nikt nie wiedział, co robić i te
    decyzje w świetle obecnych badań mogły być niewłaściwe. Problem w tym,
    że w 2020 roku nie były znane wyniki tych badań.

    Było tam kilka "akcji" ewidentnie noszących znamiona przestępstw.
    Respiratory, maseczki. Pewnie mi coś jeszcze umknęło. Ale nadal to były
    wyjątkowe czasy.
    --
    (~) Robert Tomasik