  • Data: 2007-07-02 10:12:18
    Temat: Re: Lojalka po zakonczeniu umowy
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przed rozpoczęciem pracy nie otrzymałam takiej lojalki w trakcie też nikt
    nie był łaskawy mi jej dać do podpisu jednak gdy nastąpił koniec umowy
    pracodawca :
    - nie chciał dać mi świadectwa pracy przez okres prawie 2 tygodni bez
    podpisu lojalki pomimo tego iż dokumentów nie chciał mi wydać w dniu
    zakończenia umowy ale 2 dni później czyli umowa kończyła się w środe a
    dokumenty otrzymałam w piątek
    - gdy otrzymałam lojalke po 2 tygodniach była ona tak sformuowana że nikt by
    jej nie podpisał gdyż zawierała bardzo długie okresy uniemozliwiające mi
    prace przy podobnych projektach (5lat było w lojalce)
    - po groźbach oddania firmy do sądu pracy otrzymałam świadectwo pracy jednak
    :
    - pracodawca nadal stara się wymusić na mnie podpisanie lojalki gdyż w
    przypadku ukazania się gdziekolwiek podobnych kodów lub pracowanie u
    konkurencji straszy mnie sądami.
    - lojalke jaką otrzymałam do podpisu pomimo minięcia 2 tygodni od czasu
    wygasniecia umowy zawierała datę wygaśniecia umowy
    - dzisiaj nie wiem czy podpisanie z bierzącom datą takiego pisma nie
    spowoduje pojawienia się klopotow gdyż mijający okres 2 tygodni mógł
    zmobilizować kogoś "życzliwego" aby udostępnił "gdzieś" w internecie kody
    programu.

    Czy ja naprawde stoje na pozycji przegranej ?

    Nie wiem co robić.