  • Data: 2003-04-18 13:23:46
    Temat: Re: "Lojalka" dla pracodawcy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 18 Apr 2003 09:40:07 +0200, "Mitch"
    <6...@w...pl> zakodował:

    >Moje pytanie brzmi: czy mozna jakos zabezpieczyc sie przed "zemsta"
    >pracodawcy, ktory widzac ze pracownik chce odejsc oferuje mu lepsze warunki
    >tylko po to, by go po paru miesiacach zwolnic w ramach "zemsty"?

    1. Umowa na czas określony bez klauzuli o możliwości jej wypowiedzenia
    (nie można jej w ogóle WYPOWIEDZIEĆ).
    2. Zawarcie w umowie o pracę odpowiednich zapisów (np. bardzo wysoka
    odprawa przy zwolnieniu)

    Niestety, przy zwolnieniu dyscyplinarnym trudno będzie wyciągnąć
    jakiekolwiek pieniądze, więc żyłby w ciągłym strachu, że ktoś podłoży
    mu świnię (bo na inne rozstanie pracodawcę nie będzie stać). Można
    też, nawet w ramach prawa tak uprzykrzyć pracownikowi życie, że sam
    odejdzie - z niewolnika nie ma robotnika, ale nie ma też pracodawcy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775