    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Litery niemieckie w dokumentach
    Date: Tue, 05 Apr 2011 22:19:21 +0200

    W dniu 05.04.2011 22:09, Firankowy potwór pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w

    > No i co za szpan, skopiowałeś z tabeli znaków, czy wyczytałeś jaki jest
    > skrót klawiaturowy?

    No i? Da się? Da się!

    > Urzędnik nie jest od tego i jego to nie interesuje,
    > nie ma takiego znaku wpisze "c".

    No wpisze, ale mógłby nie wpisać, tylko wpisać właściwy znak.

    > Nie jestem klientem, ale internet miał być ogólnoświatowy, a tu
    > przeszkoda techniczna.

    No i dlatego zabierz tym, co chcą korzystać, to z czego ty i tak nie
    skorzystasz, ale skoro ty nie skorzystasz, to innym się nie należy.

    Dobrze, że nie jesteś babą, bo byś pisuaru do toalet damskich się
    domagał w imię równości.

    > Siedzisz np przed terminalem, z zablokowanymi
    > wszelkimi usługami i zabronionymi zmianami w ustawieniach systemu, masz
    > do dyspozycji tylko znaki łacińskie i musisz/chcesz wejść na taką
    > stronę... klops.

    No straszne. W ogóle literka e powinna być zakazana, bo siedzisz sobie
    przed komputerem z uszkodzoną literką e i klops.

    > Tak? to patrz powyższy przykład, zakładamy że łódź.pl!=lodz.pl

    Facet, a jak ta strona będzie miała taką stronę, która nie działa w
    tekstowej przeglądarce i gość będzie siedział przed tekstowym
    terminalem? Możesz tak mnożyć i dzielić problemy.

    > I co w tym dziwnego? To jego problem. Jak mu zależy na brzmieniu to
    > niech sobie zmieni na fonetyczne Uaska.

    Nie chodzi o brzmienie, a o identyfikację.

    > Każdy kraj ma swój alfabet i nie
    > będzie go zmieniać dla innych.

    Nie dla innych, a dla siebie. W dobie globalizacji nie widzę problemu.
    Ostatnio pisałem mejla do hamerykonów i dostałem swoje dane zacytowane w
    odpowiedzi i co? Poprawnie... Unikod prawie wszystko łyka (tak, wiem, są
    jakieś problemy z bardzo egzotycznymi językami, ale to niech oni się
    martwią a nie cały świat)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek