  • Data: 2011-04-06 08:51:38
    Temat: Re: Litery niemieckie w dokumentach
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:inftga$i57$1@news.onet.pl...

    > No i dlatego zabierz tym, co chcą korzystać, to z czego ty i tak nie
    > skorzystasz, ale skoro ty nie skorzystasz, to innym się nie należy.
    >
    > Dobrze, że nie jesteś babą, bo byś pisuaru do toalet damskich się
    > domagał w imię równości.

    Nic nowego nie wymyśliłeś, już są takie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pisuar

    > No straszne. W ogóle literka e powinna być zakazana, bo siedzisz sobie
    > przed komputerem z uszkodzoną literką e i klops.

    No popatrz jakoś Twoich poglądów nie podzielają w świecie, jak
    dostaniesz zagraniczny dokument ze swoim "ś", to stawiam Ci piwo do
    końca roku.

    > Nie dla innych, a dla siebie. W dobie globalizacji nie widzę problemu.
    > Ostatnio pisałem mejla do hamerykonów i dostałem swoje dane zacytowane
    > odpowiedzi i co? Poprawnie... Unikod prawie wszystko łyka (tak, wiem,
    > są
    > jakieś problemy z bardzo egzotycznymi językami, ale to niech oni się
    > martwią a nie cały świat)

    Obrońca znaków wszelakich we wszystkich krajach, nagle olewa jakieś
    ezgotyczne języki, dlaczego??