    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Litery niemieckie w dokumentach
    Date: Tue, 05 Apr 2011 18:30:44 +0200

    W dniu 05.04.2011 16:01, Firankowy potwór pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:inf4bo$61p$2@news.onet.pl...
    > Co ma biedny urzędnik w Koziej Wólce do bycia programistą?

    A biedny/bogaty/średniej klasy urzędnik w Koziej/Krowiej/etc Wólce jest
    autorem systemu?

    > Skoro
    > szalejemy z unikodem, to zaraz się okażę, że nieszkodliwe w zasadzie
    > było pisanie nazwisk po hebrajsku, chińsku, japońsku, hindusku i
    > aramejsku!

    No jest taka opcja. Wcale niegłupia.

    > W domenach internetowych już to niestety się stało,

    Dla kogo niestety, dla tego niestety. Ja tam nie mam jakoś specjalnie
    rozwiniętej ksenofobii, zwłaszcza nie w zakresie nazewnictwa.

    > a na
    > razie mówimy o dokumentach narodowych jednego państwa.

    A nawet kilku państw.

    > I co z nim? Masz zagraniczny dokument urzędowy z takim zapisem?

    No nie mam, ale nie chodzi o ty, czy mam czy nie, ale o to, że nie widzę
    przeszkód, żeby mieć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek