  • Data: 2013-11-17 08:05:02
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap aty za udost pnianie film w
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-17 07:41, Liwiusz pisze:

    > Dane mają od prokuratora, który prowadzi postępowanie, a oni są
    > poszkodowanym.

    Serio? Jakieś ZWYKŁE listy, wysyłane masowo do ludzi korzystających z
    torrenta? Myślisz, że prokurator jest tu zaangażowany? Serio Liwiuszu?
    Często nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale niemniej szanuje Twoje
    doświadczenie.

    Uważasz, że otrzymali te dane od prokuratury?

    Osoby seedujące torrenty ale je nie rozpoczynające? Mogę zrozumieć
    prywatne kancelarie, które na zasadzie zastraszania próbują wyłudzić
    pieniądze, ale prokuratura? Czepiająca się torrenta? To mocno naciągane
    IMO :/