eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-13 19:41:23
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2024 o 16:09, Shrek pisze:

    > To jak nie ma znaczenia to czego się w temacie plujesz,

    To ty się plujesz, że ktoś cię od nazioli wyzywa.
    Trzeba było nie brać udziału, to nie miałbyś powodu się pluć.

    Jeśli nie brałeś, to jesteś żywym dowodem na to, że nie-naziol, zwykły
    człowiek, mógł nie brać w tym udziału.

    > ale jak ktoś ci
    > odpowie to mu piszesz, że by się nie wypoiadał bo nie ma znaczenia?

    Powtórzę.
    Jest to kompletnie nieistotne w kontekście stosowanej retoryki przez
    pis/po/ko służącej, bądź rzekomo służącej, do podziału ludzi na
    "lepszych" i "gorszych".
    Czy ktoś jest naziolem, czy nie jest, brał udział w marszu
    zorganizowanym przez nazioli. Wsparł nazioli.

    > To jak nie ma znaczenia to po damski chuj taki argument wyciągnąłeś a potem
    > go bronisz?

    Pomieszało ci się.
    Po damski chuj wyskoczyłeś z argumentem, że na marszu są same naziołki?
    Pokaż palcem gdzie napisałem, że na marszu są same naziołki?

    Od samego początku piszę, że naziołki i ludzie wspierający naziołków.
    Jeśli świadomie, to co jacy z nich nie-naziole?
    Niech ci będzie, że nieświadomie - to jaki poziom ogarniania
    rzeczywistości reprezentują?
    To mają być ci "zwykli ludzie"?

    Jakoś ogromna ilość nie-nazioli, zwykłych ludzi, nie brała udziału w tym
    cyrku. Świadomie nie brała, a nie że z lenistwa nie poszli.
    Czyli się da.

    Nawet prezydent i premier.

    A ty się tu prujesz, że "zwykli ludzie" poszli, bo to jedyny marsz.
    Argument na poziomie dziecka z przedszkola.

    I mam w dupie to, czy nazioli wspiera nie-naziol.
    Jeśli to robi, to jest nie do odróżnienia od naziola.

    > Ale przecież to wątek o likwidacji CBA a nie o retoryce po/pisu, więc
    > bez znaczenia:P

    Pierwszy raz w życiu widzisz wątek, który zbacza w inne rejony?
    Cud, że filipek tematu nie wyedytował.

    > Na razie to wykluczam.

    A z naziolami nie wykluczasz?

    To jak mam to rozumieć?
    Że pójście zwykłego człowieka ramię w ramię z pisem jest czymś gorszym,
    niż pójście zwykłego człowieka ramię w ramię z naziolami?

    > Ale wcale nie wykluczam, że pójdę razem z pisiorami w innym marszu na
    > inny temat niż wiec partyjny. Byłem na przykład na defiladzie wojskowej
    > z okazji święta wojska polskiego. Pisich też tam trochę zapewne było a
    > sama impreza organizowana przez płaszczaka. I co teraz?

    Nic.
    Ja bym nie poszedł. Żeby frekwencji płaszczakowi nie robić, bo potem
    będzie się tym chwalił, że jednak udało mu się coś zrobić.

    Ja z kolei nie wykluczam, że mógłbym pójść razem z pisiorami na protest
    przeciwko naziolom. Albo na demonstrację w intencji rozdziału państwa od
    kościoła.

    Pozdrawiam
    Piotr