  • Data: 2002-11-07 00:39:44
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:
    > No żebym lepiej zrozumiał,

    No żebyś lepiej zrozumiał to jak już pisałem powinieneś wrócić się
    do szkoły. Bo ja litości - przejawiającej się w edukowaniu gości
    wyzywających mnie od trolli - jakoś w sobie nie znajduję.

    > proponuję Ci sprzedaż mojego (=zainstalowanego u mnie)
    > Windows 95, kupisz, podasz namiary na swoją firmę ja zawiadomię BSA
    [..]
    > Zgodzisz się na taką propozycję?

    Nie uśmiecha mi się instalowanie Win95 bo do niczego mi nie jest
    potrzebny. Ale jeśli masz win2000 to możemy się dogadać.
    Kupię taki egzemplarz od Ciebie, zainstaluję na swoim kompie
    kompie i zapytam panów z policji czy nie mają ochoty ponownie
    do mnie przyjść bo zainstalowałem nowy system.
    Tylko co jak im się nie zechce?

    Tak swoją drogą - z czym kupiłeś ten system? Z dyskiem?
    Procesorem, płytą, kartą?
    I co wg Ciebie będzie jak ta część zepsuje się i Ci ją wymienią
    w serwisie albo sam wymienisz??
    System nagle straci legalność??

    Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!

    Chyba tylko niewolnicy mogą tak myśleć... no i jeszcze ludzie
    posiadający bezcenną wiedzę...

    Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!

    Arek

    --