  • Data: 2002-11-07 19:28:41
    Temat: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: Elita.pl [mailto:b...@e...pl]
    > Posted At: Sunday, November 03, 2002 8:26 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    > Subject: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    >
    > Przykre jest to, że bajki opowiadasz. Licencja OEM dotyczy
    [...]

    Arnold - w dobrej wierze przywrocilem ci prawo pojawiania się na
    niektórych grupach na moim serwerze. Niestety, jak widze stalo się to
    jeszcze za wczesnie. A zatem informuje cie, ze wracasz cancelbot'a za
    notoryczne uprawianie flame wars i trolling.

    O ile byłem w stanie przejsc do porzadku dziennego nad donosicielstwem i
    falszywymi oskarzeniami o tyle smiecenia po usenecie (a wlasnie to moim
    zdaniem uprawiasz) tolerowac nie będę.

    A zatem zegnam po raz kolejny.

    A.