  • Data: 2002-11-07 00:22:11
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Elita.pl" <b...@e...pl> niebacznie popelnil
    news:3DC6F85A.201A266B@elita.pl:

    > A mówiłem, że nie rozumiesz co to jest licencja OEM i jak widać
    > czytasz i nic nie rozumiesz.
    > Podszkol się bo szkoda mi czasu na edukację osoby rzucającej
    > teksty: <lubiem zwierzenta, nie czepiajcie siem ze karmiem trolle>
    No żebym lepiej zrozumiał,
    proponuję Ci sprzedaż mojego (=zainstalowanego u mnie)
    Windows 95, kupisz, podasz namiary na swoją firmę ja zawiadomię BSA
    - jeżeli podczas kontroli policyjnej ta instalacja nie będzie budziłą
    zastrzeżeń - przekonasz mnie że masz rację. Jeżeli zostaniesz
    oskarżony zapłacisz mi dodatkowo te oferowane 1kPLN
    Mogę Ci na czas eksperymentu wypożyczyć sprzęt, ale nie ten z którym
    kupiłem Win.
    Zgodzisz się na taką propozycję?

    <trolla trzeba godnościom i wytrwałościom>

    --
    pozdro
    poreba