  • Data: 2002-11-06 23:28:39
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:
    > I znów ma rację. Spać możesz spokojnie... jeśli nie przeszkodzi
    > Ci w spaniu myśl, że łamiesz licencję :-)

    Powiedz mi czego nie rozumiesz z art. Art. 51 Ustawy o prawach autorskich ?

    1. Wprowadzeniem do obrotu jest przeniesienie własności egzemplarza utworu
    dokonane przez uprawnionego lub inne rozporządzenie egzemplarzem dokonane
    za jego zezwoleniem.
    2. Po wprowadzeniu do obrotu, dalszy obrót egzemplarzami utworu nie narusza
    praw autorskich, z zastrzeżeniem przepisu art. 50 pkt 8 i 9. [ <- zastrzeżenia
    te dotyczą najmu i dzierżawy ]

    Czy w tym artykule są jakieś zastrzeżenia, których nie dostrzegam?
    Albo ograniczenia w *OBROCIE* egzemplarzami utworu poza ich najmem
    i dzierżawą.

    NIE MA !?!? Upssssssss.... To zapytam się po staropolsku:

    To po kiego Adler pierdolisz głupoty o łamaniu licencji !?!?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm