  • Data: 2002-11-06 02:22:56
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <0...@p...pl>, kachna.pl wrote:

    > AFAIK tak.
    > http://www.komputerswiat.pl/faq/faq73.asp

    Mała dewiacja z tematu (za cytowaną wyżej stroną)
    [..]
    Sprzedajcy jest ponadto zobowizany do pisemnego poinformowania firmy
    Microsoft o cesji oprogramowania z podaniem namiarów na nowego waciciela,
    tak aby móg on otrzymywa wszelkie materiay, w tym take updatey zwizane z
    przedmiotem kupna. Podobne warunki odsprzeday dotycz oprogramowania w
    wersji OEM.[..]

    A jak to się ma do ustawy o ODO? To już chyba prędzej M$ mógłby wymagać
    przesłania takich informacji od kupującego z jednoczesnym wyrażeniem zgody
    na przetwarzanie jego DO.

    --
    Marcin