  • Data: 2009-06-07 19:44:43
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl pisze:

    > Zgadza się.

    > Czy coś może przedłużyć ten okres? Ponieważ...

    Nie, jest to maksymalny termin ustawowy.

    > ....dzisiaj mija już 1,5 miesiąca od wydania postanowienia.
    > Pozwu jak nie było tak nie ma. :|

    Poczta? Opoźnienie w pracy sekretariatu, albo jednak nie zdecydowali się
    wnieść pozwu - idź jednak do sekretariatu i sprawdź. Jak nie zzłozyli
    pozwu w terminie, to zabezpieczenie upada i wtedy..

    > UC z kolei twierdzi, że nie może wydać towaru.

    Występujesz od sądu na podstawie Art. 754[1]. § 3. o wydanie
    postanowienie stwierdzającego upadek zabezpieczenia. Z odpisem
    postanowienia idziesz od UC i tam Ci ślicznie zwalniają towar

    Nic nie może zrobić,
    > choć wnioskowałem także o odesłanie sprzętu do producenta - tego mi
    > sąd nie zabronił.

    BOnie musiał - UC ma zatrzymać, a nie gdziekolwiek wysyłać.

    > Tak, chciałem to oszacować na własną rękę. Wszak nie jestem producentem, nie
    > posiadam odpowiedniej wiedzy (nawet trudno jest mi skorelować ów patent z
    > urządzeniem czy też z technologią - zwyczajnie się na tym nie znam), a szczerze
    > chciałem wiedzieć na czym stoję. Ale za takie pieniądze...

    Nic i tak byś nie uzyskał, w sensie pewności na czym stoisz, bo biegły
    powołany przez sąd mógłby napisać dokładnie odwrotnie i to jego zdanie
    sie będzie liczyło.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl