  • Data: 2009-06-07 21:29:18
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl pisze:

    > Dzwoniłem do sądu (sekretariat), tam powiedziano mi,
    > że "widocznie sędzia nie miał czasu się tym zająć". :|

    To znaczy, ze pozew złożyli tylko sędzia się nim jeszcze nie zajął? Noto
    faktycznie czekasz. A swoją szosą zażalenie na zabezpieczenie składałeś?

    > Ale po dopuszczeniu towaru do obrotu Patpol będzie mógł mi się dobrać do d...?

    To zależy. Jeśli mają rację to tak. Tak czy inaczej za 150 szt wielkiej
    krzywdy Ci nie zrobią ale zarobek + Koszty diabli wezmą.

    > Ale to był "rzecznik sądowy" ponoć...

    biegły sądowy

    > więc podobno ta jego opinia mogłaby być
    > wzięta pod uwagę przez sąd.

    Mogłaby być, gdyby został powołany przez sąd. Jeśli to jest opinia
    pozasądowa, to jest to tylko sugestia dla sądu i tego drugiego biegłego
    (tego, co go sąd powoła).

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl