  • Data: 2009-06-08 08:03:41
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: "Mic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy, ze pozew złożyli tylko sędzia się nim
    > jeszcze nie zajął? Noto faktycznie czekasz.

    Sędzia nie ma jakiegoś ustawowego czasu na rozpatrzenie?
    Trochę "gupio" tak czekać, bo można czekać do usranej śmierci.

    > A swoją szosą zażalenie na zabezpieczenie składałeś?

    Nie, "adwokat" odradził. Drugi też. Tzn. stwierdzili, że zażalenie nic nie da.
    Ale od początku jak szukałem człowieka który by się tym dla mnie zajął, miałem
    spore problemy. Znaczy więcej dopowiedziałem sam, niż pomogli mi prawnicy. Jeden
    po przeczytaniu postanowienia to stwierdził prawie, że najlepiej to jak wezmę
    sznur i się powieszę, bo sprawa jest już przegrana. Jak mu wykazałem, że źle
    zinterpretował postanowienie sądu (Philips/Patpol wykazał tylko, że jest
    właścicielem patentu na który się powołuje - i to zaznaczył sąd - a nie że
    urządzenia łamią patent) to przestał się odzywać. Więc, najgrzeczniej jak tylko
    potrafię, mu podziękowałem, bo takiej pomocy to ja nie szukam.

    > To zależy. Jeśli mają rację to tak. Tak czy inaczej za 150 szt wielkiej
    > krzywdy Ci nie zrobią ale zarobek + Koszty diabli wezmą.

    Nie jest przypadkiem tak, że po dopuszczeniu towaru do obrotu uznaje się go "w
    pełni uprawnionym do obrotu" tzn. nie budzi on zastrzeżeń, itd.? Ponadto,
    urządzeń było 50 a nie 150. Z czego tylko 15 tych, które zamawiałem. Chińczyk
    pomylił zamówienia - UC został powiadomiony (otrzymali pismo od Chińczyka),
    byłem nawet na 100% rewizji aby to potwierdzić.

    PS jeśli pozwolisz, zgłoszę się do Ciebie na priv w tej sprawie (może zaraz po
    tym jak otrzymam pozew?). Bezinteresownie sporo informacji mi udzieliłeś, za co
    dziękuję w tym momencie.

    PPS nadal uważasz, że powiadamianie "jakichś" organów o tej sprawie to przesada?