  • Data: 2006-08-11 13:01:25
    Temat: Re: Licencja
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu pią, 11 sie 2006 o 14:42 GMT Jarek Spirydowicz napisał na grupę:

    >Ja bym zapytał u źródła, co poeta miał na myśli (i specjalnie się
    >odpowiedzią nie przejmował, gdyby mi się nie spodobała). A w praktyce
    >pewnie się okaże, że nie da się jednocześnie zalogować na dwa konta.

    da sie zalogowac w winxp na oba, a nastepnie przelaczac miedzy nimi.
    Miedzy trzema tez;-) Nie da sie tylko pracowac na nich jednoczesnie;-) Z
    malym wyjatkiem:
    mozna lekko przerobic system (opis w necie) i z drugiego kompa ze
    starenkim np. win 95 zalogowac na zdalny desktop. Bez przerobki
    nastapiloby wylogowanie aktywnego usera.

    Dzieki powyzszemu mozna posadzic XP np. na P IV 3.0 z 1Gb RAM i dopiac
    starowyztnego kompa, ktory to wowczas sluzy tylko za monitor i
    klawiature, a calosc obrabiana jest na szybkiej maszynie.

    Powyzsze wylacznie w celu edukacyjnym;-)))

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała