  • 1. Data: 2006-08-11 12:20:03
    Temat: Licencja
    Od: "Zanac" <n...@w...pl>

    Witam

    Jesli zakupilem Win XP z licencja na jedno stanowisko dla jednego
    uzytkownika to oznacza ze moge utworzyc tylko jedno konto dla siebie a
    drugie konto dla innego czlonka rodziny juz nie?

    Pytam bo mam watpliwosci co do interpretacji tego przepisu.

  • 2. Data: 2006-08-11 12:41:38
    Temat: Re: Licencja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Zanac wrote:

> [...]
    > drugie konto dla innego czlonka rodziny juz nie?
    >
    > Pytam bo mam watpliwosci co do interpretacji tego przepisu.

    Nie ma takiej licencji na Win XP. Istnieje za to licencja na 1 komputer.

  • 3. Data: 2006-08-11 12:42:08
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Zanac napisał(a):
> [...]
    > drugie konto dla innego czlonka rodziny juz nie?
    >
    > Pytam bo mam watpliwosci co do interpretacji tego przepisu.

    Jakiz to typ licencji ma takie obostrzenia?
    Jedno stanowisko - zgadzam sie, ale licencje uzytkownikow maja
    zastosowanie tylko na serwerach a nie desktopach...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-08-11 12:42:08
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebhsks$a4n$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Zanac" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > uzytkownika to oznacza ze moge utworzyc tylko jedno konto dla siebie a
    > drugie konto dla innego czlonka rodziny juz nie?

    Ja bym zapytał u źródła, co poeta miał na myśli (i specjalnie się
    odpowiedzią nie przejmował, gdyby mi się nie spodobała). A w praktyce
    pewnie się okaże, że nie da się jednocześnie zalogować na dwa konta.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 5. Data: 2006-08-11 12:52:31
    Od: "Zanac" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ebhu20$r66

    > Jakiz to typ licencji ma takie obostrzenia?
    > Jedno stanowisko - zgadzam sie, ale licencje uzytkownikow maja
    > zastosowanie tylko na serwerach a nie desktopach...

    Uff moge odetchnac. :)) Czyli jedno stanowisko i nie wazne ilu userow. Ok.
    :)
    Dzieki

  • 6. Data: 2006-08-11 13:01:25
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu pią, 11 sie 2006 o 14:42 GMT Jarek Spirydowicz napisał na grupę:

    >Ja bym zapytał u źródła, co poeta miał na myśli (i specjalnie się
    >odpowiedzią nie przejmował, gdyby mi się nie spodobała). A w praktyce
    >pewnie się okaże, że nie da się jednocześnie zalogować na dwa konta.

    da sie zalogowac w winxp na oba, a nastepnie przelaczac miedzy nimi.
    Miedzy trzema tez;-) Nie da sie tylko pracowac na nich jednoczesnie;-) Z
    malym wyjatkiem:
    mozna lekko przerobic system (opis w necie) i z drugiego kompa ze
    starenkim np. win 95 zalogowac na zdalny desktop. Bez przerobki
    nastapiloby wylogowanie aktywnego usera.

    Dzieki powyzszemu mozna posadzic XP np. na P IV 3.0 z 1Gb RAM i dopiac
    starowyztnego kompa, ktory to wowczas sluzy tylko za monitor i
    klawiature, a calosc obrabiana jest na szybkiej maszynie.

    Powyzsze wylacznie w celu edukacyjnym;-)))

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 7. Data: 2006-08-15 18:35:03
    Od: "MM" <mariuszm (at) akacje.pl>

    "Zanac" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > drugie konto dla innego czlonka rodziny juz nie?
    >
    > Pytam bo mam watpliwosci co do interpretacji tego przepisu.

    XP instalujesz na 1 komputerze a logowac moze sie na nim wiele osob. Nie
    mozesz tego samego XP zainstalowac na kilku komputerach.
    /MM