    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Date: Sat, 08 Jan 2005 22:53:35 +0100

    Ian K. O'Walsky wrote:

    > Ja wiem co oznacza "komercyjny" ;). Chodzi mi o opisany problem. Czsyli
    > sytuacje, gdy przychodzi kontrola i pytaja: "Masz pan licencje na ten, dajmy

    Jaka 'kontrola'? Policję interesują naruszenia KK - czyli np. nielegalne
    kopiowanie/rozpowszechnianie. Takie naruszanie warunków licencji to
    sprawa cywilna z właścicielem (zawarłeś umowę i nie uiściłeś umówionej
    kwoty).

    > na to slownik?" "Nie? Tiuu, a powinienes pan miec, bo tu jest napisane, ze
    > darmowy do "home use" a pan masz firme"
    > Czy mysliz, ze pomogloby tlumaczenie, ze wszak nie uzywam tego slownika do
    > pracy zarobkowej?

    Pomijając już taki detal, że żadne 'kontrole' nie chodzą (nie licząc
    ewntualnych nalotów policji), wystarczy osobie mającej wątpliwości
    pokazać wspomniane hasło ze słownika. Oraz stosowną umowę (licencję).

    Sam też DOKŁADNIE przeczytaj umowę.

    Patrz: http://www.raf256.com/arnold/