  • Data: 2005-01-08 21:57:42
    Temat: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ian K. O'Walsky wrote:

    > Tak tez sobie wykoncypowalem, ale co w sytuacji, gdy uzywany program nie
    > jest zwiazany z dzialalnoscia firmy, nie bezposrednio w kazdym razie. Dajmy
    > na to, ze profilem dzialalnosci jest sklep internetowy, a sprawa dotyczy
    > slownika angielskiego. De facto nie uzywam go do _zarobkowania_, ale przy
    > "odpowiedniej" interpretacji zalozyc mozna, ze jest mi on potrzebny.

    Jeśli wykorzystujesz ten słownik do np. tłumaczenia korespondencji
    związanej z działalnością, to oczywiste jest, że używasz go do
    zarobkowania. Nie przetłumaczysz lub przetłumaczysz źle - poniesiesz
    jakąś stratę.

    Ale jeśli podczas pracy używasz tego słownika wyłącznie do tłumaczenia
    prywatnej koresponcencji - nie płacisz.

    W pewnym uproszczeniu: jeśli dany towar/usługę/whatever możesz sobie
    wliczyć w koszta działalności - dany towar/usługa są wykorzystywane w
    działalności komercyjnej.