  • Data: 2005-01-09 14:06:10
    Temat: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson rzecze:
    > Domyślam się że prawa autorskiego nie widziałeś na oczy. Przeczytaj
    > choćby art. 41 ust. 2 i nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    A Ty Jonson widzę, że jesteś takim ignorantem, że nawet nie potrafisz
    odróżnić czym jest korzystanie z utworu a czym używanie (cech) utworu,
    nie wspominając już o polach eksploatacji utworu.

    Mam więc prośbę byś się najpierw dokształcił w tej materii a potem
    zabierał głos bo ignorantów mamy tu już pod dostatkiem.

    Bez obrazy Jonson , ale jak widzę kolejnego gościa co nie zna
    podstawowych pojęć i przez to nie rozumiem co czyta a następnie
    publicznie wyskakuje z "rewelacjami" to mi się już żołądek buntuje. :(

    Arek

    --
    www.hipnoza.info