  • Data: 2005-01-09 14:35:39
    Temat: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -- > Niestety Blender nie dorasta do pięt ani Maxowi ani Mayi.

    z takimi opiniami tez sie spotykalem, ale tez z takimi ze jak sie chce to
    sie
    i w blenderze zrobi to co w tych droozszych programach, wymaga to jednak
    wiecej pracy.

    > Robimy gry, do których mamy napisane własne interefejsy eksportowe z
    > Max'a do silnika gry, animacje też robimy na Maxie bo mamy specjalne
    > karty renderujące , które obsługują tylko Max'a - no May'ię też - a
    > render Blendera to nie ta liga.

    acha

    No i wreszcie ludzi, którzy znają
    > dobrze właśnie to a nie inne oprogramowanie.

    blendera malo kto potrafi obslugiwac, ale juz niedlugo sie to zmieni.
    helion w styczniu wydaje pierwsza konkretna w polsce ksiazke na jego
    temat.
    Oficjalny przewodnik pisany przez tworcow (1000 stron).

    > Tak więc przejście na Blendera nie jest możliwe, a co do filmu to sobie
    > obejrzę z ciekawości.

    ja opinie wyrobilem sobie na podstawie galerii dostepnym w intenecie,
    z tego co zaobserwowlem poziom jest dosc wysoki, tak na powaznie
    za niego zabieram sie dopiero kolo maja, czerwca.
    Takze dopiero wtedy poznam ten swiat od tej strony od ktorej ty go znasz.

    a ten film nazywa sie: mindfields_low_osx.avi

    looknij tez na galerie. blender.org blender3d.org i opgolnie na goolach

    P.